Pagina's

dinsdag 24 augustus 2010

my mommy told me if a boy doesn't like me: he's gay.

Today I went shopping with my mom. I've bought two nail polishes and a transparent nail polish I put garlic in. It seems that this is a good nail hardener.This tip I got from Lisanne. So I try it (:
And I also bought a dress by the DOK7.
I'm totally addicted to pocket watches, rings and nail polish. I have so much nail polish, so I also bought a beauty case.
On Weheartit.com I saw some beautiful rings, does somebody know where I can buy them?

11 opmerkingen:

  1. Haha, handig dat je je tip hierop zet!
    En wat een superleuke dingetjes heb je gekocht,
    Ik hou van die tweede, derde, en die laatste foto! <3

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha shop addicted (:
    nice!
    en je moeder heeft gelijk about the gay thing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke ringen inderdaad maar waar ze de ringen verkopen??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind die titelgeniaal,
    had m eens al msn ondderschrift!
    ik heb een digitale camera die waterproof is,
    dus hij kan idd onderwater!
    supervet =D
    oh, over die knoflook,
    ik zou er mee uitkijken als ik jou was!
    ik heb hem 3 weken ofzo gebruikt,
    en mijn nagels werden inderdaad sterker,
    maar na die 3 weken,
    gingen mijn nagels "loslaten"
    moeilijk te beschrijven,
    maar hij was dan bij de tip gespleten,
    en als ik dat weghaalde,
    trok ik een hele laag nagel tot de nagelriem eraf!

    hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn,
    maar wilde t je even meegeven!

    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja die schoenen zijn mooi he!
    ze hadden ook lichtere,
    maar die waren op in mn maat.
    ik ga vandaag nieuwe vetertjes halen,
    rond van leer, of lint,
    ben er nog niet aan uit!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn héél mooie ringen! Ik ben ook opzoek naar leuke ringen! Jouw blog is leuk, ik volg je!
    bbyangelx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i love all these great rings!come follow me xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuw, die ringetjes zijn mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen