Pagina's

maandag 9 augustus 2010

I will die for you.

Dit boek móét ik met jullie delen. Lisa Unger is in Nederland nog niet zo bekend, zo ver ik weet. Wat heel jammer is, want ze is een geweldige schrijfster! Ik dank mijn moedere nog regelmatig dat ze dit boek voor me heeft meegenomen bij de verkoop van bibliotheek boeken. Hoewel het boek heel erg beschadigd was en de pagina's soms een beetje gekreukelt heb ik er van genoten. Het boek op bol.com is nog een beetje duur, maar de lieve mensen die hun 2ehands boeken verkopen op marktplaats gaan er vaak goed mee om en vragen een redelijk goedkope prijs. Dit boek is zeker een aanrader net zoals ze andere boeken van Lisa Unger. Ik heb al haar boeken, op Black out na, die in het Nederlands zijn vertaald gelezen. Hierbij de beschrijving van 'Voor jou wil ik sterven' :

Isabel en Marcus Raine zijn het volmaakte stel: zij is een bekende romanschrijfster, hij een briljante game-ontwerper. Hun huwelijk is nog even romantisch als toen ze vijf jaar geleden trouwden en het geluk lijkt op hun hand. Tot op een ochtend als alle andere Marcus zijn tas pakt, Isabel gedag kust en van de aardbodem verdwijnt. Hoe vaak Isabel hem die dag ook belt, ze krijgt alleen zijn voicemail. En als ze dan eindelijk vanaf zijn gsm wordt gebeld, hoort ze het geschreeuw van een man in doodsangst. In paniek belt Isabel de politie, die lauw reageert: volwassen mannen verdwijnen niet zomaar. Ze haast zich naar zijn kantoor, maar raakt daar betrokken bij een inval van de FBI. Uren later komt ze bij in een ziekenhuis, waar de politie haar ondervraagt over Marcus Raine. De echte Marcus Raine.

Nu is de jacht geopend, want Isabel zal niet rusten voordat ze de waarheid heeft achterhaald over de man van wie ze dacht te houden, ook al moet ze daarvoor alles op het spel zetten, zelfs haar eigen leven.

Hopelijk lijkt jullie boek dit ook leuk en voeg je het binnenkort met een glimlach op je gezicht toe aan je boekencollectie!

Liefs,

8 opmerkingen:

  1. Ah klinkt leuk! Ik ga hem zeker ook eens lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, klinkt echt heel mooi! Je hebt trouwens een schitterende lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey! Dank je voor de reacties <3
    En bedankt om te volgen, ik volg je nu ook! Je hebt een leuke blog.
    xoxo
    sari

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de ketting komt van ebay!
    zoek maar eens op pocketwatch,
    dan vind je er n hoop!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, ik word echt knetter gestoord van al die campings. vooral die waarop geen nederlander te bekennen is xp

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je reactie!
    Jij hebt een erg leuke blog!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw,
    deze lijkt me echt spannend :]
    en ofc volg ik je super blog!

    BeantwoordenVerwijderen