Pagina's

zondag 8 augustus 2010

The whole world

Hi,

In de afgelopen meivakantie ben ik samen met mijn ouders naar Londen geweest. Een grote wens die eindelijk uitkwam! Het land van de high tea party's, the Big Ben, de rode dubbeldekkers and ofcourse Robert Pattinson!
Alhoewel ik Robert Pattinson niet tegen ben gekomen (die kans was ook zeer klein) was Londen fan-tas-tisch! Natuurlijk heb ik erveel geshopt - wat moet je anders als het regent -, ben ik naar de Big Ben en etc. geweest. Ik moet wel zeggen, al die gidsen met hun paraplu'tjes in de lucht zijn toch zéér irritant. Zondag's wilde we naar Buckingham Palace gaan, maar jammer genoeg regende het nogal hard en zijn we maar naar de Primark gegaan. Nou, voor mij is de Primark een palijs! Al die rekken vol met kleding en goedkoop ook nog eens. En de Engelse werknemers lieten weer eens zien wat beleefdheid is en een goede planning. Ik kan niet wachten om weer naar Londen te gaan.

Welke plaats waar jij bent geweest vond je helemaal te gek en wil je gauw weer naar toe?
Liefs,

10 opmerkingen:

  1. Ah cool! Ik wil ook nog heel graag een keer naar Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool!
    Ik ga in oktober met mijn hele klas naar London! :)
    Ik kan niet wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaah leuk zeg!
    ik ben laatst in newcastle geweest,
    met een cruise.
    ook erg leuk!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Londen is echt geweldig, leuk dat je wens is uitgekomen :D Ben er twee jaar geleden ook naar toe geweest en ga dit jaar waarschijnlijk weer voor men verjaardag. Parijs vind ik ook wel een leuke stad, ga er volgend jaar mer school naartoe :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben erg jaloers! Ik ben er zelf nog nooit geweest.
    de plek waar ik wel weer naar terug wil is Parijs!x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeeh London < 3
    ik ga morgen! aah
    heb er helmaal zin in (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo gaaf, ik zou ook echt eens naar London willen, er zijn zoveel plekken waar ik heen wil haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. reis naar London op laatste moment gecanceld :(.
    Ach, Parijs is een goeie vervanger :).

    xx
    Ik volg Je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij zijn met onze toneelgroep naar Londen geweest, slechts een dagje maar het was super. We mochten eerst vanaf 9 uur shoppen overal, al zijn de winkels dan niet allemaal open. En om 3 uur moesten we allemaal verzamelen bij het theater in Londen en keken we een geweldige musical. Dat is echt mijn mooiste herinnering aan een grote stad!

    BeantwoordenVerwijderen