Pagina's

zaterdag 28 augustus 2010

Movies.

Hé iedereen,

Yeaah, ik kan nu zelf ook (gratis) films downloaden. Eigenlijk kocht ik altijd mijn films. Wat natuurlijk ook wat netter is, maar mijn moeder is werkloos en mijn vader is afgekeurd. Dus wil ik toch niet al te veel geld gaan uitgeven. Ik vind dat ik daardoor wel het recht heb om gratis te downloaden..
Gisteren heb ik Vampires suck gekeken, de trailer maakte de indruk dat de film leuk was. Nou, niet dus. Vampires suck, the movie really sucks!
Het is totaal géén aanrader. Nu heb ik ook Percy Jackson en Spangas op survival gedownload.
Weet iemand misschien nog leuke films? (:
Ik hou van humor, maar ook van Pirates of the Caribean-achtige films.
Waat ik totaal niet van hou is écht overdreven meiden-films.

Liefs,


I can download free movies themselves (finally).
My mother has no work ( the economic crisis (and her age.. 48) ) so I do not overspend..
Does anyone know good movies?

11 opmerkingen:

  1. i heb heel veel romantische comedies gekeken maar ik denk dat jij die dan niet leuk vind .
    maar did you hear about the morgans is ook heel leuk ! die is heel leuk maar niet meisjes achtig zegmaar :P
    step up 1 tot 3
    what happens in vegas
    hmm ik weet er zoveel maar nu kom ik er even niet op XD
    als ik er op kom stuur ik nog een comment :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nu niet 1,2,3 niks verzinnen! Ik kom er nog op terug. Hoe kun je die films downloaden (A) Ik zoek er al heel lang naar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm ik hou van horror /triller dus nouja dat is niet echt lachen hahaha
    Ik download ook films al heel lang. Maar soms is het niet altijd handy voor je computer. Ik heb nu een apple dus niet veel last van virussen, maar met een windows had ik daar wel altijd veel problemen mee. je kan ook even een kijkje nemen op www.moviemeter.nl succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op mean girls en wild child maar dat zijn wel echt meidenfilms. Maar misschien dat je Pan's labyrinth en El orfanato leuk vind, de eerst is een beetje fantasie achtig met soms mensen dood schieten enzo. En die laatste gaat over een oud weeshuis en een vrouw die haar zoontje kwijt raakt en die dan terug wil. Die gaat een beetje over geesten enzo

    http://fashion-fantasies.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig! Zelf vind ik Mamma Mia the movie leuk, The back-up plan en Step up 3D. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. handig, haha!
    confessions of a shopaholic?
    alice in wonderland?
    timboektoe?
    meer weet ik zo niet, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eeehm mijn duurste ring?
    ik heb er een hoop van een euro of 3/4,
    maar heb ook een handgemaakte,
    met ingezette steentjes.
    geloof dat de duurste rond de 30 euro was ofzo?
    maar ik ben meestal van lowbudget!

    een leuke film...
    mmm,
    she's the man
    amelie
    coco avant chanel

    probeer ook eens iets totaal nieuws,
    mijn vriend download soms onbekende films,
    maar die zijn dan zo leuk!

    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 500 days of summer had ik laatst gekeken en ik vond hem echt leuk : )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh is het echt geen aanrader want de trailer vond ik nog wel grappig? Ik vind trouwens de hangover wel grappig :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The hangover, 500 days of summer, salt, inception

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt zeg! Ik heb 4 jaar geleden een dvd-brander voor mijn verjaardag gekregen. Dit is de eerste keer dat ik die kan gebruiken =P

    BeantwoordenVerwijderen