Pagina's

zondag 8 augustus 2010

Swimming!

 

Hi,


Ik zit hier in Frankrijk! Heerlijk weer, en natuurlijk fantastisch om te zwemmen dan. Zelf heb ik oplaasbare stoeltjes, om te kunnen zonnen natuurlijk! Ook heb ik een krokodil. (I call him KROKI) Alleen, het nadeel bij mijn leuke oplaas-spulletjes is dat ze allemaal een keer lek gaan. Laatst haalde ik een zwarte opblaasband uit de verpakking en die was gelijk al lek. Ach ja, we moeten er maar van genieten zolang ze nog niet lek zijn!

Heb jij ook opblaasbare dingen voor in het zwembad? Of andere spullen voor erin?
Tell me!



Liefs,
Lindsey


ps. yeaaah first post.

5 opmerkingen:

  1. welkom op blogspot lieve lindsey <3
    ik volg je :)

    dikkekus,
    lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.s ik heb ook zon krokodil.
    Ik was 10, en ik wou hem mee in het zwembad
    in center parcs.
    Maar toen waren er allemaal golven in zo'n
    bad en toen werd de badmeester nogal eh..
    boos op mij, omdat ik hem daarin had.
    Mocht blijkbaar niet ;S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Frankrijk is het warm, als je klaar bent kan je het beste de opblaas dingen binnen leggen, ze kunnen smelten door de zon en lek raken.:P

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ja,weetik, doen we ook altijd gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen